Mindennapi kalandjaink
2015. március 09. írta: Dunakeszi Local

Mindennapi kalandjaink

Eléggé szürreális beszélgetésben volt részem az imént a telepen. Odalépett hozzám egy idegen (!) és az alábbi dialógus hangzott el.

s2_03_wal_13.jpg

- Szia!
- Szia!
- Hogy vagy - kérdezte.
- Jól - válaszoltam.
- Nekem fáj a nyakam.
- Az nem jó.
- Hát nem. De nem elfeküdtem, hanem fáj.
- Értem.
- Mitől lehet?
- Nem tudom. El kellene menni orvoshoz.
- Mit csinál? Megműt?
- Meg vizsgál és megmondja, hogy mi a bajod.
- És ha nem megyek, fájni fog?
- Nem tudom.
- Ennél jobban fog fájni?
- Nem tudom, nem vagyok orvos.

Ezután elfordult és elment. Volt egy olyan érzésem azonban, hogy nem mindenre kapott választ, amire szeretett volna.

A bejegyzés trackback címe:

https://dunakeszilocal.blog.hu/api/trackback/id/tr767254839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása