Egy perc a Casalgrande téren
2015. február 13. írta: Dunakeszi Local

Egy perc a Casalgrande téren

Az előző poszt létrehozásában az egyik legnehezebb feladat az illusztráció volt. Egyszerűen nem találtam képet a Casalgrande térről és be kell hogy valljam, sok téma feldolgozása során ütközöm hasonló nehézségekbe. Nem konkrétan arra gondolok, hogy nincs kép valamiről, hanem hogy mondjuk infó se nagyon található  valamilyen konkrét dologról. Bevallom, tulajdonképpen éppen emiatt (is) indítottam ezt a blogot. Bár jelenleg nagyon kevés idő áll rendelkezésemre, szeretném körüljárni, feldolgozni a helyi nevezetességeket, sajátosságokat, érdekességeket. 

cassalgrande.jpg

Ma csak annyit tettem, hogy miután vásároltam pár hasznos dolgot a DM-ben, leültem a Casalgrande téren és figyeltem az embereket. Sok kismama jött babakocsival, ültek mellettem idősebbek, akik csak egy kis zöldségért ugrottak le, volt, aki a háziorvoshoz ment és lassan a Bőgér is nyitott. Tele volt élettel a tér, a nap sütött, a gyerekek a lábbiciklit hajtották, pár kiskutya pedig az oszlopokat szaglászta.

boger.jpg

 

Így telt a délelőtt, én pedig lőttem pár képet a térről. Nem vagyok fotós, nagyon érzékem sincs hozzá és persze mobillal készítettem a képeket, de talán illusztrálja egy picit, hogy miről is van szó.

cassrossmann.jpg

Mint látható, a Rossmannál valamit újítanak, úgyhogy arra még érdemes lehet odafigyelni.

A bejegyzés trackback címe:

https://dunakeszilocal.blog.hu/api/trackback/id/tr677171479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása