Utamat különleges faszobrok keresztezték
2015. február 24. írta: Dunakeszi Local

Utamat különleges faszobrok keresztezték

A Kölcsey Ferenc Városi Könyvtár fiókintézményéből tartottam éppen hazafelé, amikor a Körönd tájékán, valahol az Iskola és a Lányi Ferenc sétány környékén észrevettem e két alkotást.

instagramcapture_50c820cf-1770-41a6-b72d-39fbe1485909.jpg

Maga a környezet is különleges, a későbbiekben tervezem is, hogy jobban szemügyre veszem (és persze be is számolok felfedezéseimről), de addig is ezt a két mestermunkát osztanám meg olvasóimmal.

instagramcapture_95fbc2d6-d814-4f0a-bac1-14c9d97abff1.jpg

Mint látható, a szobrok a házak előtt állnak, az út mellett. Nekem elsőre úgy tűnik, hogy ott, helyben (nevelt?) élő, öreg fákat faragott a mester, de persze lehet, hogy tévedek. Részletes információim tehát nincsenek az alkotásokról, egyelőre nem is kérdeztem utána, hogy ki készítette a műveket, mindenesetre az én tetszésemet nagyon elnyerték és után fogok járni a történetüknek, meg persze a mondanivalójuknak is

És persze minden segítséget, hozzászólást szívesen fogadok.

A bejegyzés trackback címe:

https://dunakeszilocal.blog.hu/api/trackback/id/tr577211327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása