Dharmafutás Dunakeszin
2015. március 07. írta: Dunakeszi Local

Dharmafutás Dunakeszin

Egzisztenciális problémáim miatt, úgy gondoltam, hogy a hétvégét Nietzschének szentelem. Nem tévedés, Nietzschének és nem Kierkegaardnak (egzisztencializmus!), nem tervezem ugyanis, hogy utóbbi művét a következő években önszántamból a kezembe veszem. Nietzsche Zarathustrájába való belemélyedésemet azonban megtörte a napsütés, ha úgy tetszik, a tavasz első napja.

dunapart_1.jpg

Nem tudtam nem kivinni a kutyusokat a Duna-partra reggel, majd nem tudtam ellenállni a délutáni jó időnek és ismét felhúztam a futócipőmet. Ugyanazt az útvonalat választottam, mint a legutóbbi alkalommal, vagyis a rév felé vettem utam.

És örömmel jelenthetem, hogy a dunakeszi rév megtelt élettel. Minden padon ült egy szerelmes pár, fiatalabbak, idősebbek vegyesen. A kamaszok a part-menti fáknál dohányoztak stikában, a nagycsaládosok libasorban tekerték a biciklit; elöl apuka, majd a gyerekek, végül anyuka. A kutyások kedvencüket sétáltatták, egy-egy eb még a vízbe is bemerészkedett, a legtöbb apuka pedig kacsázni tanította gyerekét.

11046894_10205741904528566_6696931729860404922_n.jpg

Ami azt illeti még több mint egy fél tucat buddhistával is sikerült összefutnom. Ahol pedig ennyi Dharmát tanuló lény összejön, az rossz hely nem lehet...

A bejegyzés trackback címe:

https://dunakeszilocal.blog.hu/api/trackback/id/tr127248717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása